Naše bezpečnostní agentura Život svým klientům nabízí mimo jiných služeb také recepční služby, které provozujeme v různých administrativních budovách či na vrátnicích areálů. 

Dle konkrétního případu mohou být recepční služby, jak denní, ale i noční, které jsou především spojeny s ochranou daného objektu. V rámci recepčních služeb můžete využít různé typy našich pracovníků. V případě hlavní priority zabezpečení a ohlídání objektu, Vám post recepčního či vrátného poskytne náš profesionální pracovník ostrahy. Na druhou stranu pokud Vaším hlavním cílem je vzdělání a komunikace recepčního s klienty, pak jistě využijete specializovaných pracovníků. Důležitou vlastností recepčního je příjemné, kultivované vystupování a vstřícný přístup, avšak za tímto milým chováním musí být stále skrytý profesionální strážce připravený k akci. Proto musí být pracovník recepce dostatečně vzdělaný a zkušený, aby byl schopen vhodně v případě nebezpečí zasáhnout. Recepční, mimo komunikace s lidmi a informacemi, má spoustu jiných aktivit, které může v rámci své funkce klientovi poskytnout. Jedná se tedy především o dohodu s klientem, se kterým velmi rádi projdeme jeho požadavky na tuto pozici a navrhneme mu recepční službu na míru. Pracovník recepce tedy může poskytovat odborný informační servis, jak pro návštěvníky, ale i pracovníky objektu. Dále může obsluhovat telefonní ústřednu, zaznamenávat návštěvy do objektu, vydávat klíče či čipové karty, přebíhat poštu a podobně. Během nočních směn může obsluha recepce v pravidelných intervalech kontrolovat klid a bezpečí v objektu. S obsluhou recepce také může být spojeno sledování bezpečnostních kamer a jejich záznamů, ale o tom zase jindy.

Rádi se postaráme i o Vaší vstupní bránu do Vašeho světa.

Vaše bezpečnostní agentura Život