Profesionální ochránci se starají nejenom o bezpečnost svých svěřenců a jejich blízkých. Také jsou součástí pořadatelského týmu při společenských akcích, kde zařizují klid, pořádek a bezpečnost. Mimo jiné mohou být součástí Vaší recepce či vrátnice.

Zaměstnanec naší bezpečnostní agentury na sobě během výkonu služby ve Vaší firmě nosí uniformu dle Vašeho přání, aby zapadala do celkového konceptu firmy. Může být tedy společenského charakteru nebo spíše ležérního stylu alá civilní oděv. Doba trvání obsluhy recepce naším kvalifikovaným a vzdělaným zaměstnancem se může značně lišit, od několika hodin denně po nepřetržitou obsluhu recepčního zařízení. K recepční a informační službě bezpečnostní agentury lze přidružit také ostrahu objektu či ochranu osob. Prioritou vrátného či recepčního zaměstnance je zprostředkovat klidný a spolehlivý chod vrátnice či recepce. Tedy informovat či legitimovat příchozí a odchozí zaměstnance, vydávat přístupové karty či klíče nebo sledovat bezpečnostní kamerový systém. Všichni naši zaměstnanci mají vzdělání či různá školení z oblasti bezpečnosti a proto Vám zajistí bezpečnost, klid a naprostou spokojenost Vašich klientů.

Naše služby jsou vysoce kvalitní a pro svého klienta uděláme vše, co je v našich silách. Důraz klademe na vstřícnost, přizpůsobivost a 100 % spolehlivost. Vyzkoušejte i Vy naše recepční služby.

Vaše bezpečnostní agentura Život